محصولات

کود آهن و روی سفارشی

به نام خدا

کود آهن و روی آبادگران

در ابتدا ضروری میدانیم که در مورد تفاوت این کود با نمونه های مشابه ، یک نکته اساسی را عنوان نماییم.

ابعاد مولکولی ذرات بکار رفته در این کود ، باعث شده تا قابلیتهای آن افزایش یافته و علاوه بر اینکه مقدار مصرف مورد نیاز برای یک زراعت کاهش کمی داشته باشد ، تاثیرات مخرب دیگر کودها را هم نداشته باشد.

این کود در هر نوع خاکی با هر  میزان پ هاشی PH قابل استفاده و ثمربخش میباشد . و از طرق مختلف قابل اجراست.( محلول پاشی ، چال کود ، غرق آبی )

حاوی آهن ، روی ، کلسیم ، گوگرد ، سیلیس و منیزیم

کود آهن

کود آهن یک نوع ماده معدنی است که برای رشد درختان و گیاهان بسیار مؤثر است و میتواند بهبود کیفیت و عملکرد محصولات کشاورزی را افزایش دهد خرید کود آهن برای بسیاری از کشاورزان و باغداران قدیمی جزء برنامه سالیانه بوده که جهت بهبود سبزینگی و رشد گیاهان مصرف میشود.

آهن یکی از عناصر مهمی است که برای تولید کلروفیل و فتوسنتز در گیاهان لازم است همچنین آهن به عنوان یکی از عوامل اساسی در فرآیند تولید انرژی گیاهی نیز شناخته شده است.

ممکن است آهن در خاک وجود داشته باشد اما جذب این عنصر حیاتی همیشه به راحتی توسط ریشه گیاه انجام نمی شود. از مهمترین دلایل جذب نشدن آهن میتوان به بالا بودن PH خاکهای اکثر مناطق کشور اشاره کرد که در این شرایط ریشه نمیتواند این عنصر مهم را جذب کند و علایم زردی و کمبود در برگها ظاهر میشود.

کلسیم (calcium fertilizer )

کود کلسیم یکی از کودهای شیمیایی موجود برای تامین عنصر کلسیم در گیاهان و محصولات کشاورزی .است کود کلسیم نقش مهمی در رشد گیاهان دارد و باعث می شود آنها کمتر در معرض بیماری و آفات قرار بگیرند. در کنار منیزیم و گوگرد ، کلسیم یکی از سه ماده مغذی ثانویه مورد نیاز گیاهان است.

خواص کود روی در گیاهان

فعالیت های آنزیمی عنصر روی سبب میشود تا نقش و تاثیر روی در گیاهان مشخص شود. عنصر روی در تولید هورمون های رشد و همینطور تلقیح و باروری گیاهان مورد استفاده قرار می گیرند. این عنصر دارای خاصیت مشخصی بر روی ریزش برگ ها است و همینطور کمبود آن سبب تاخیر در باز شدن به موقع برگ ها و گل ها میشود و در نهایت محدودیت در رشد گیاهان ایجاد می شود.

خواص کود روی در گیاهان زمانی مشخص شد که این عنصر بر روی بیش از ۳۰۰ نوع آنزیم در دام و گیاه اثر گذاشت. به طور کلی روی در گیاهان شامل ساختار مکانیزمهای حفاظتی میشود.

کودهای شیمیایی که حاوی عنصر روی هستند سبب می شود که شرایط تغذیه گیاهان تقویت شود البته این موضوع به واسطه ماده آلی گوگرد و باکتریهای وابسته به آنها هستند. روی در گیاهان سبب میشود تا نارساییهای تغذیه ای مرتفع شود .

این کود به سفارش و با مواد اولیه شرکت آبادگران آزادی خوزستان ، توسط شرکت “نهال کشت رویش کویر ” تولید شده . و فروش آن صرفاً در اختیار شرکت آبادگران میباشد . جهت سفارش با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۴۰۶۴۲۹ تماس بگیرید .

کود گوگرد و بنتونیت :

غنی شده توسط مواد اولیه و سفارش شرکت آبادگران آزادی خوزستان

تحولی بنیادی در تولید کود کشاورزی 👑

بازخورد استفاده از کود گوگرد و بنتونیت غنی شده

 

باغ بادام متعلق به جناب آقای چگینی عزیز

در محدوده قزوین

 

 

این کودها ، در ظاهر کودهای معمولی هستند . ولی واقعیت این است که با مواد نانوی تولیدی شرکت آبادگران آزادی خوزستان ترکیب شده و بصورت سفارشی بسته بندی شده و به محصولاتی بی نظیر تبدیل شده اند

کود جامد گرانوله هم در ظاهر یک کود گوگرد و بنتونیت معمولی است . ولی در واقع ،کودی بسیار قدرتمند است که بعد از استفاده ،شما را شگفت‌زده خواهد کرد 

این دو نوع کود علاوه بر اینکه عناصر مشخص خود را دارند، حاوی کلسیم هستند که تاثیر خاصی بر کیفیت محصول دارند

آهن نیز بصورت نانومتریک به این کودها اضافه شده که در رنگ و ظاهر محصول و همچنین در مزه آن بسیار تاثیرگذار است 

هر دو کود تولید شده حاوی دو کود پایه یعنی اوره و فسفات هستند که در مرحله کاشت و مرحله نزدیک به ثمردهی استفاده میشوند

مقدار مصرف کود گرانول: ۲٫۵ الی ۵ کیلو در هکتار است و باید ابتدا در آب حل شود و سپس با سمپاش اجرا شود

مقدار مصرف کود مایع : یک لیتر در هکتار است

کود کیسه ای ۱۰ کیلویی

برای ۴ هکتار

۲٫۵ کیلو برای یک هکتا

ترکیب با ۲۰۰ لیتر آب


 

کود هیومیک اسید مایع :

به سفارش و غنی شده با مواد اولیه شرکت آبادگران آزادی خوزستان

 

 

هیومیک اسید پلت:

به سفارش و غنی شده با مواد اولیه شرکت آبادگران آزادی خوزستان

جهت سفارش با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۴۰۶۴۲۹ تماس بگیرید .